Κυριακή, Οκτωβρίου 29, 2006

ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ!!!

ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ!!!

Στο δάσος το αιωνόβιο, σκιά απ΄τις σκιές
περπατώ και εγώ, και αφουγκράζομαι
κυττώ ζερβά και δεξιά, εμπρός μου και ολούθε
μα πιο πολύ οσμίζομαι, τον αέρα ένα γύρω!
Σύντροφοι γύρω μου σκυφτοί, να περπατούν μαζί μου
κυττιόμαστε με μιά ματιά, και πάμε παραπέρα.
Αγρίμια όλοι μας τρανά, η ράχη σηκωμένη,
αφουγκραζόμαστε ξανά, και πάλι προχωράμε!
Ο εχθρός είναι εμπρός, μα μόνο σε μας είν΄ αισθητός
ανύπαρκτος στους άλλους, που τρόμο σε μας βλέπουν!
Τα δόντια του τα δείχνουμε, και ας είναι μακρυά μας
ξέρουμε πως μας βλέπει, και έτσι μας φοβάται.
Κυττάμε ψηλά στον ουρανό, την αδερφή Σελήνη
και της αφιερώνουμε το αιώνιο τραγούδι
λίγο πριν μάχη στήσουμε, και όποιον πάρει ο χάρος
θέλουμε να το τραγουδήσουμε, απόψε βγαίνει ο Λύκος!
Στου ματιού μας την λάμψη, καθρεπτίζεται όλη μας η οργή
απόψε τρέμει ο οχτρός, ο λύκος βγήκε παγανιά.
Την γη απόψε αν δεν δω να βάφεται μ' αίμα
ησυχασμό δεν θε να βρω, στο δάσος να γυρίσω.
Μη μου μιλας, γιατι θα χαθώ,
μη με αγαπήσεις θα καώ.
Φυλαχτείτε κυράδες κι αρχόντοι λαμπροί.
Το χάραμα ίσως στην αυλή σας με βρεί!!!
ΛΥΚΟΣ (tsfetsas)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

prosexe mi se boutixei kanas arkoudiaris kai xoreueis se kana tsirko, xrisaugiti

Θωμάς Β. Σφέτσας - Thomas Sfetsas είπε...

Οχι και χρυσαυγίτης! χαχαχα Πολύ μεγάλη λαμακία έγραψες ΑΝΩΝΥΜΕ!

Δηλαδή στο στιχάκι «Φυλαχτείτε κυράδες κι αρχόντοι λαμπροί.

Το χάραμα ίσως στην αυλή σας με βρεί!!!» εσύ είδες ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ! χαχαχα

Τελικά είναι πολύ παρεξηγημένα τα ΛΥΚΑΚΙΑ, αντί να βλέπουν στις ΥΑΙΝΕΣ τον φασισμό, τον βλέπουν στα έρμα τα λυκάκια!

Τέλος πάντων, μεγάλε ταχα-δημοκράτη μου, γιατί δεν μας τα έγραφες και ΕΠΩΝΥΜΑ;

Οχι τίποτε άλλο ρε φιλάρα, αλλά ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ, να του πετάς (και στα γρήγλικα ένα «χρυσαυγίτη» ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!

Κείμενα - Αναλύσεις από ΑΡΔΗΝ - ΡΗΞΗ

ΣΠΙΘΑ, Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών

ΣΠΙΘΑ, Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών
Μίκης Θεοδωράκης